viernes, 1 de abril de 2011

Rossell la caga

(En español abriendo el post)

Així de clar. Tothom sap que parlar en públic no és el seu fort. Una desgràcia si ets el president del F.C. Barcelona, doncs no pots tancar-te en una cova i esperar que les coses es solucionin soles. Si, a sobre, estan bombardejant el club amb acusacions de dopatge, favors arbitrals i altres, cal donar la cara.

La soberbia que tant critiquem quan arriba des de Madrid i que tan car han pagat després sobre el camp és justament la "carnassa" que ara Rossell ha servit en safata a la caverna.

Encara ressona allò de "no us fallaré" dins el meu cap. I, en pocs mesos, ja hi ha hagut molts errors institucionals: patrocini amb Qatar poc net, falta de valentia el dia del desplaçament a Pamplona i falta de rapidesa i contundència davant les acusacions de doping i les darreres actuacions arbitrals.


Así de claro. Todo el mundo sabe que hablar en público no es su fuerte. Una desgracia si eres el presidente del FC Barcelona, ​​pues no puedes encerrarte en una cueva y esperar que las cosas se solucionen solas. Si, encima, están bombardeando el club con acusaciones de dopaje, favores arbitrales y otros, hay que dar la cara.
La soberbia que tanto criticamos cuando llega desde Madrid y que tan caro han pagado después sobre el campo es justamente la "carnaza" que ahora Rossell ha servido en bandeja a la caverna.
Aún resuena aquello de "no os fallaré" en mi cabeza. Y, en pocos meses, ya ha habido muchos errores institucionales: patrocinio con Qatar poco limpio, falta de valentía el día del desplazamiento a Pamplona y falta de rapidez y contundencia ante las acusaciones de doping y las últimas actuaciones arbitrales.

1 comentario:

  1. I tant que la caga Rossell. Ja han passat 24 hores, i segueixo sense entendre-ho.

    Salutacions des de www.tenimunblog.com

    ResponderEliminar

Locations of visitors to this page