viernes, 26 de noviembre de 2010

El Clàssic

El Barça-Madrid de dilluns ja és a tocar. Les sensacions dels dos equips són bones. Arriba el derbi en un bon moment de joc i de resultats per part dels dos equips.

A Can Barça hi ha moltes ganes de fer callar boques. Fins i tot hi ha qui alerta dels efectes negatius que poden derivar-se de tanta sobreexitació. Sabem que els jugadors del Barça es piquen amb les provocacions de Mourinho i CR9, però també sabem que un Camp Nou extramotivat pot ser perjudicial pel joc de l'equip. Mourinho també ho sap i juga amb aquest element des que es va fer càrrec del Madrid. Amb l'Inter se'n va ensortir amb aquesta mateixa estratègia.

Però el portuguès és qui realment s ela juga aquest dilluns. Des de MARCA ja li estan exigint un onze titular en concret. I tots elogis es poden convertir en crítiques en el moment que el Barça derroti als blancs. 5 derbis seguits palmant contra el Barça seria duríssim; i més després de la inversió feta, després de vendre's el señorío al diable-Mou a canvi d'algun títol...

Serà apassionant. I esperem que s'imposi de nou la filosofia de futbol del Barça.

(versión en español abriendo el post...)
El Barça-Madrid del lunes ya está a la vuelta de la esquina. Las sensaciones de los dos equipos son buenas. Llega el derbi en un buen momento de juego y de resultados por parte de ambos.

En Can Barça hay muchas ganas de hacer callar bocas. Incluso hay a quien alerta de los efectos negativos que pueden derivarse de tanta sobrexitación. Sabemos que los jugadores del Barça se pican con las provocaciones de Mourinho y CR9, pero también sabemos que un Camp Nou extramotivado puede ser perjudicial para el juego del equipo. Mourinho también lo sabe y juega con este elemento desde que se hizo cargo del Madrid. Con el Inter se salió con la suya con esta misma estrategia.

Pero el portugués es quien realmente s ela juega este lunes. Desde MARCA ya le están exigiendo un once titular en concreto. Y todos elogios se pueden convertir en críticas en el momento que el Barça derrote a los blancos. 5 derbis seguidos palmando contra el Barça sería durísimo; y más después de la inversión hecha, después de venderse el señorío al diablo-Mou a cambio de algún título ...

Será apasionante. Y esperemos que se imponga de nuevo la filosofía de fútbol del Barça.

1 comentario:

  1. Se prenseta un duelo vibrante. Lo mejor es pasar de las declaraciones de Mourinho y CR7, hay que centrarnos en nosotros.

    Saludos.

    ResponderEliminar

Locations of visitors to this page