domingo, 7 de noviembre de 2010

Madrid Vs Atlético: 1 a la quiniela des de 1999

Hi ha certs equips que, acabin amb 11 o 10 jugadors sobre el camp, sembla que tinguin la missió d'entregar els partits al Real Madrid. Quan toqui, ja parlarem de l'Espanyol, però avui és el dia del derbi. La victòria de l'Atlético es paga a 8 euros per euro apostat... per què serà? Doncs perquè és altament improbable i la història així ho demostra. Guardiola va estar encertadíssim en la roda de premsa després del violentíssim Atlético-Barça amb l'entrada d'UjfalusiMessi com a gran final de festa: si l'Atlético sempre jugués amb aquestes ganes i amb  aquesta intensitat contra altres rivals, no haurien passat 11 anys sense puntuar en el derbi madrileny.

Entrada Ujfalusi a Messi

Mentrestant, el Barça segueix amb un calendari molt més complicat. Quina casualitat que Mourinho tingui tots els rivals més durs cap al final del calendari, oi? Així, l'equip ja estarà fet (si és que no ho està ja ara). I una altra dada per pensar: algú sap la última vegada que el Barça-Madrid va jugar-se a la segona volta? En fi, que si algú no pot queixar-se dels rivals, del calendari, ni dels àrbitres és justament l'entrenador portuguès.




Hay ciertos equipos que, acaben con 11 o 10 jugadores sobre el campo, parece que tengan la misión de entregar los partidos en el Real Madrid. Cuando toque, ya hablaremos del Español, pero hoy es el día del derbi. La victoria del Atlético se paga a 8 euros por euro apostado ... ¿por qué será? Pues porqué es altamente improbable y la historia así lo demuestra. Guardiola estuvo acertadísimo en la rueda de prensa después del violentísimo Atlético-Barça con la entrada de Ujfalusi en Messi como gran final de fiesta: si el Atlético siempre jugara con estas ganas y con esta intensidad contra otros rivales, no habrían pasado 11 años sin puntuar en el derbi madrileño.
 
Entrada Ujfalusi a Messi


Mientras, el Barça sigue con un calendario mucho más complicado. ¿Qué casualidad que Mourinho tenga todos los rivales más duros hacia el final del calendario, no? Así, el equipo ya estará hecho (si es que no lo está ya ahora). Y otro dato para pensar: ¿alguien sabe la última vez que el Barça-Madrid se jugó en la segunda vuelta? En fín, que si alguien no puede quejarse de los rivales, del calendario, ni de los árbitros es justamente el entrenador portugués.

1 comentario:

  1. Ay! que poca memoria tienen algunos, pobre Mourinho, no es más "listo" por que NO entrena jajajaja. Sobre el derbi, pues poco que comentar, NO lo veré, ya que paso de los merengues.

    Es verdad que a nosotros nos ha tocado un calendario más complicado que al Madrid pero pese a esto estamos ahí, a sólo 1 puntito del "intratable Madrid de Mourinho" ;).... ¡QUE NO ESTAMOS TAN MAL! ;)

    Saludos.

    ResponderEliminar

Locations of visitors to this page