viernes, 21 de enero de 2011

4 "negatifos"

(En español abriendo el post...)

Alves: Cap jugador està per sobre del club. Si vol anar a guanyar diners, el City és el seu futur club. Ha estat unes temporades a un gran nivell pero, coincidint amb les negociacions per la renovació, darrerament ha baixat el nivell moltíssim. Ja sabem que els únics colors que senten els brasilenys són els de la canarinha (i el dels bitllets). Adéu i gràcies.

Milito: Un disgust molt gran. Després de 2 anys de pagar-li el sou malgrat estar lesionat. Malgrat Guardiola sempre li ha fet confiança, va fer un paperot la setmana passada, que ha culminat amb una lamentable actuació en la derrota a la Copa contra el Betis. Milito es mereix una bronca monumental del Camp Nou per ser egoísta i desagraït. Les lesions han demostrat que mai podrà ser un bon futbolista. Ara, també s'ha demostrat que és una mala persona. Ell s'ha ficat en aquesta polèmica solet i no espero que ningú surti a defensar-lo gaire. Els ´companys d'equip sí que diran que el volen, però també ho deien d'Eto'o y Ronnie i no s'ho creien ni ells...

Mourinho: Un altre que s'ha posat a ell per davant del seu club. Qui paga mana, ningú és més especial que una institució centenària. el Real Madrid és un gran club de futbol i ho seguirà sent 10 i 20 anys després que Mourinho no hi sigui. Mal negoci han fet amb el portugués... i jo que me n'alegro. Mou, cada dia un show!

Bojan: És l'exemple d'un jugador "cremat". Tenim la sensació que ja fa moltes temporades que juga i no acaba d'aparèixer el crack promès. I això és exactament el que passa: va agafar un pes que no li pertocava massa aviat i ara, malgrat la seva joventut, ja en comencem a estar tips.


Alves: Ningún jugador está por encima del club. Si quiere ir a ganar dinero, el City es su futuro club. Ha jugado unas temporadas a un gran nivel pero, coincidiendo con las negociaciones para la renovación, últimamente ha bajado el nivel muchísimo. Ya sabemos que los únicos colores que sienten los brasileños son los de la canarinha (y el de los billetes). Adiós y gracias.

Milito: Un disgusto muy grande. Después de 2 años de pagarle el sueldo a pesar de estar lesionado. A pesar de Guardiola siempre le ha dado su confianza, hizo un papelón la semana pasada, que ha culminado con una lamentable actuación en la derrota en la Copa ante el Betis. Milito se merece una bronca monumental del Camp Nou por ser egoísta y desagradecido. Las lesiones han demostrado que nunca podrá ser un buen futbolista. Ahora, también se ha demostrado que es una mala persona. Él se ha metido en esta polémica solito y no espero que nadie salga a defenderlo mucho. Los 'compañeros de equipo sí dirán que lo quieren, pero también lo decían de Eto'o y Ronnie y no se lo creían ni ellos ...

Mourinho: Otro que se ha puesto a él por delante de su club. Quien paga manda, nadie es más especial que una institución centenaria. El Real Madrid es un gran club de fútbol y lo seguirá siendo 10 y 20 años después de que Mourinho no esté. Mal negocio han hecho con el portugués ... y yo que me alegro. Mou, cada día un show!

Bojan: Es el ejemplo de un jugador "quemado". Tenemos la sensación de que ya hace muchas temporadas que juega y no acaba de aparecer el crack prometido. Y eso es exactamente lo que pasa: cogió un peso que no le correspondía demasiado pronto y ahora, pese a su juventud, ya empezamos a estar hartos...

1 comentario:

  1. Milito y Bojan no merecen estar en este Barça. Mou es un payaso y Alves espero que renueve, no podemos perder al mejor lateral derecho del mundo.

    Saludos.

    ResponderEliminar

Locations of visitors to this page