viernes, 15 de octubre de 2010

Rosell vs Laporta

Avui es el dia de la auditoria. Avui s'aixequen per fi les alfombres. Els culés el que volen és guanyar al València aquest cap de setmana al Camp Nou, perquè surti el que surti a la llum, res no canviarà.
Els laportistes diran que aquesta auditoria no té credibilitat i que ells tenen els comptes ben tancats, que són la millor junta de la història en tots els sentits i que n'aprenguin...
En canvi, la nova junta presentarà uns resultats deficitaris i denunciarà algunes operacions poc netes. Com deia, res de nou.

No fa falta ser un expert per adonar-se que les operacions de Keirrisson i Henrique són injustificables des d'un punt de vista esportiu i econòmic (pel club, clar). No cal ser molt llest per saber que es parlarà d'Uzbekistán, de despeses (g)astronòmiques i altres temes que ja han sortit a la llum anteriorment. Si la nova junta no guarda un as a la màniga, l'auditoria pot acabar sent finsi tot avorrida.
Que consti que no em semblen bé totes aquestes operacions poc clares, però Rosell té un problema greu: quedar com un ressentit. Porta tant de temps pregonant la gran desenmascarada, que ara difícilment pot fer-se enrere. De moment, està complint amb algunes de les polèmiques promeses electorals com per exemple retirar a Cruyff el càrrec de President Honorífic o limitar l'accés a ser soci a familiars de socis. L'aixecada d'alfombres és una altra de les promeses de Rosell. Però és molt difícil, coneixent els protagonistes de la història, empassar-se que això és només un exercici d'honestedat i transparència. Hi ha una sensació de "vendetta" en cada un dels gestos i cada una de les decisions de la nova junta. I això els pot anar en contra.
El que els culés volem és que segueixin els èxits en el terreny esportiu i que el president no faci sortides de to. Cal treballar per un futur millor. Demostrar com de malament ho han fet els altres no et fa més bò a tu. Si fos Rossell em centraria en qüestions més urgents, com ara la renovació de Guardiola.

Foto: elentorno.com




Hoy es el día de la auditoría. Hoy se levantan por fin las alfombras. Los culés lo que quieren es ganar en la Valencia este fin de semana en el Camp Nou, porqué salga lo que salga a la luz, nada cambiará.
Los laportistas dirán que esta auditoría no tiene credibilidad y que ellos tienen las cuentas bien cerradas, que son la mejor junta de la historia en todos los sentidos y que n'aprenguin ...
En cambio, la nueva junta presentará unos resultados deficitarios y denunciará algunas operaciones poco limpias. Como decía, nada nuevo.
       
No hace falta ser un experto para darse cuenta de que las operaciones de Keirrisson y Henrique son injustificables desde un punto de vista deportivo y económico (por el club, claro). No hace falta ser muy listo para saber que se hablará de Uzbekistán, de gastos (g)astronómicos y otros temas que ya han salido a la luz anteriormente. Si la nueva junta no guarda un as en la manga, la auditoría puede acabar siendo incluso aburrida.

Que conste que no me parecen bien todas estas operaciones poco claras, pero Rosell tiene un problema grave: quedar como uno resentido. Lleva tanto tiempo pregonando la gran desenmascarada, que ahora difícilmente puede retroceder. De momento, está cumpliendo con algunas de las polémicas promesas electorales como por ejemplo retirar a Cruyff el cargo de Presidente Honorífico o limitar el acceso a ser socio a familiares de socios. La levantada de alfombras es otra de las promesas de Rosell. Pero es muy difícil, conociendo a los protagonistas de la historia, tragarse que se trata sólo de un ejercicio de honestidad y transparencia. Hay una sensación de "vendetta" en cada uno de los gestos y cada una de las decisiones de la nueva junta. Y eso les puede ir en contra.

Lo que los culés queremos es que sigan los éxitos en el terreno deportivo y que el presidente no haga salidas de tono. Hay que trabajar por un futuro mejor. Demostrar lo mal que lo han hecho los otros no te hace mejor a ti. Si fuera Rossell me centraría en cuestiones más urgentes, como la renovación de Guardiola.  

No hay comentarios:

Publicar un comentario

Locations of visitors to this page