jueves, 16 de diciembre de 2010

Madrid se quema

(En español abriendo el post...)

La temporada del Real Madrid és gairebé perfecta, igual que l'any passat. El seu problema és que ha de competir contra el millor equip de futbol de la història: el Barça de Guardiola.

Els números del Madrid no són casualitat. En dos anys, Florentino s'ha gastat més de 300 milions d'euros. Ho han intentat tot: fitxar jugadors, portar Mourinho, rescatar la figura de Zidane, apelar a l'esperit de Juanito... No han pogut fer-hi res.

La prepotència i la soberbia que regeixen el comportament de les seves figures i del seu entrenador està fent créixer l'antimadridisme a tot el món. Els atacs al Barça i a la resta de rivals estan fregant l'esportivitat i la premsa madrileña madridista ha pujat al carro de Mourinho, CR7 y compañía.

El problema sorgeix quan no tothom va en la mateixa direcció. Per molt que vulguin aparentar el contrari, el 5 a 0 ha fet trontollar el projecte Mou i ha fet sortir a la llum el malestar que hi ha entre els jugadors. És evident que hi ha 2 grups ben definits (portuguesos vs españols) però la notícia és que no es porten gens bé. Tots els intents per desestabilitzar el vestidor blaugrana en aquests darrers 2 anys han aconseguit una resposta fulminant sobre la gespa. Guardiola ha estat qui més pals s'ha endut i tots els atacs els ha sabut encaixar convertint-los en motivació extra pels seus.

Ara tot això se'ls gira en contra i són ells qui es troben en el punt de mira. No vull ni imaginar-me com pot acabar tot plegat si passa una d'aquestes 2 coses (o les dues):

  • Que el Madrid torni a caure eliminat de la Champions a les primeres de canvi.
  • Que tingui alguna ensopegada a la Lliga i la distància amb el Barça augmenti.
Ja vaig dir que l'aposta per Mourinho era un desesperat tot o res d'un Madrid ferit de mort. Els propers mesos poden ser decisius (sobretot el Madrid-Barça de l'abril). Serà fonamental COM arriben uns i altres al partit i COM en surten. Perquè si fracassen de nou... què més poden fer?



La temporada del Real Madrid es casi perfecta, igual que el año pasado. Su problema es que tiene que competir contra el mejor equipo de fútbol de la historia: el Barça de Guardiola.

Los números del Madrid no son casualidad. En dos años, Florentino se ha gastado más de 300 millones de euros. Lo han intentado todo: fichar jugadores, traer a Mourinho, rescatar la figura de Zidane, apelar al espíritu de Juanito... No han podido hacer nada.

La prepotencia y la soberbia que rigen el comportamiento de sus figuras y de su entrenador está haciendo crecer el antimadridismo en todo el mundo. Los ataques al Barça y al resto de rivales están rozando la antideportividad y la prensa madrileña madridista se ha subido al carro de Mourinho, CR7 y compañía.

El problema surge cuando no todo el mundo va en la misma dirección. Por mucho que quieran aparentar lo contrario, el 5 a 0 ha hecho tambalear el proyecto Mou y ha hecho salir a la luz el malestar que hay entre los jugadores. Es evidente que hay 2 grupos muy definidos (portugueses vs españols) pero la noticia es que no se llevan nada bien. Todos los intentos por desestabilizar el vestuario azulgrana en estos últimos 2 años han conseguido una respuesta fulminante sobre el césped. Guardiola ha sido quién más palos se ha llevado y todos los ataques los ha sabido encajar convirtiéndolos en motivación extra por los suyos.

Ahora todo esto se les gira en contra y son ellos quienes se encuentran en el punto de mira. No quiero ni imaginar cómo puede acabar todo esto si pasa una de estas 2 cosas (o las dos):

  • Que el Madrid vuelva a caer eliminado de la Champions a las primeras de cambio.
  • Que tenga algún tropiezo en la Liga y la distancia con el Barça aumente.
Ya dije que la apuesta por Mourinho era un desesperado todo o nada de un Madrid herido de muerte. Los próximos meses pueden ser decisivos (sobre todo el Madrid-Barça del mes de abril). Será fundamental CÓMO llegan unos y otros al partido y CÓMO  salen. Porqué si fracasan de nuevo... ¿que más pueden hacer?

1 comentario:

  1. Yo espero que este año también se vuelvan a quedar en blanco ojalá ganemos nosotros ganemos la liga y la champions y la copa jejejej (por pedir que no quede jajajajaja)

    Saludos.

    ResponderEliminar

Locations of visitors to this page